تراست آکوآ

۷ بازديد

تراست آکوا

تراست آکوا فعال در زمینه طراحی، تولید و راه اندازی تصفیه آب، فاضلاب و بازیافت فاضلاب با رویکرد پایداری فعالیت می کند. امروزه ما در مجموعه ای با بیش از 4000 متر مربع فضای کار مسقف در حال فعالیت هستیم.

استفاده از تجهیزات با برندهای معروف اروپایی و ماشین آلات بی نظیر مانند برش پلاسما، جوش تمام اتوماتیک (گرید مواد غذایی)، دستگاه نورد، ماشین تراشف دستگاه پرس برک CNC، دستگاه خم کن و سایر تجهیزات در کنار دانش و مهارت فنی، ما را به یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم ها و تجهیزات تصفیه آب در دنیا تبدیل کرده است.

به عنوان یک شرکت مهندسی مجرب طراحی و تولید در زمینه سیستم های تصفیه آب و فاضلاب از سال 1997، هدف ما ارائه بهترین خدمات ممکن به مشتریان با طیف محصولات گسترده خود از کاربردهای خانگی تا صنعتی با در نظر گرفتن منابع مالی مصرف کنندگان است.

تصفیه خانه چیست؟

تصفیه خانه صنعتی تاسیساتی است که برای تصفیه فاضلاب و پساب های صنعتی به کار می رود. این تاسیسات با استفاده از روش های مختلف فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی، آلاینده ها را از فاضلاب جدا کرده و آن را به حد قابل قبولی برای تخلیه به محیط زیست یا استفاده مجدد تصفیه می کند.



مهندسی فرآیند و طراحی

انتخاب فرآیند، واحد ها، تجهیزات، ابزار دقیق، نوع ساخت، طارحی و ابعاد، تمامی استاندارد های بین المللی را کنمترل و لحاظ می نماید تا بهترین سیستم ممکن را از نظر فنی و مالی به خریدار ارائه نماییم. از جمله استانداردهایی که در سیستم های ارائه شده در این شرکت به آن پرداخته می شود می توان به استاندارد های، AWWA، BS، DIN، ASME، ATV و برخی دیگر اشاره نمود.

برخی نکات طراحی سیستم

  • طراحی قابل انعطاف و قابل سفارشی سازی
  • تجزیه و تحلیل اقتصادی دقیق مطابق با سرمایه و هزینه های قابل تامین خریدار
  • انتخاب بهینه ترین فرآیند، ساخت و انتخاب مناسب ترین تجهیزات
  • انتخاب ابزار دقیق با ساده ترین نوع کاربری
  • سهولت نصب و تامین فضای مطلوب
  • بررسی سیستم از نظر حساسیت های موجود در خصوص بو و صدا
  • طراحی با در نظر گرفتن امکان طرح های توسعه در آینده
  • طراحی با در نظر داشتن جزئیات زیبایی شناسی، معماری، محوطه سازی، غیره.

تراست آکوا در تهیه و تامین دستگاه های تصفیه آب های صنعتی و شهری، سیستم های تصفیه فاضلاب، آب شیرین کن، سیستم های بازیافت و چرخه ی آب، با مهندسی فرآیند و تامین تجهیزات مربوطه در خدمت شماست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.